INFÚZIÓS KEZELÉS

Infúziós kezelés

Intravénásan alkalmazott hatékony gyógyszeres terápia, melyet az Ön kezelőorvosának javaslatára végzünk. A kezelőorvos tájékoztatja Önt nemcsak az ellátással kapcsolatos esetleges kockázatokról, hanem az elmaradásának veszélyeiről is. Az ajánlástól függően lehet egyszeri vagy többszöri, azaz kúraszerű alkalmazás.
A kezelés előnye, hogy ambulánsan, járóbeteg ellátás formájában végezzük, így Önnek csak arra az időre kell befeküdnie Klinikánkra, amíg az infúzió lefolyik. Az infúziós terápia megkezdéséhez kezelőorvosának szükséges meghatároznia az alkalmazott infúziós készítmény típusát.
Jelenleg klinikánkon a szervezet egészséges működéséhez szükséges vitamin tartalmú (Soluvit), vaspótló (Ferrlecit), illetve fájdalom- és gyulladáscsökkentő
(Neodolpasse) infúziós kezelések érhetőek el.

Az infúziós kezelésekről:

• Az infúziós kezelések igénybevételéhez elengedhetetlen az infúziós terápiás adatlap, melyben megtalálható adatok nélkül az infúziós kezelés nem kezdhető meg.
  • Amennyiben nem rendelkezik infúziós kezelő lappal vagy orvosi javaslattal, forduljon bizalommal klinikánk szakorvosaihoz
  • Az infúziós terápia időtartama körülbelül 30-90 perc
  • A páciens állapotától és a javasolt terápiától függően több alkalommal történő infúziós kezelésre is szükség lehet
  • A kezelések alatt folyamatos asszisztensi jelenlét biztosított
  • Az ellátás előjegyzés alapján történik
  • Időpont egyeztetés a 06 20 567 8200 telefonszámon vagy személyesen a klinikánkon lehetséges.

Vitaminos (Soluvit) infúziós kezelés:
A szervezet egészséges működéséhez létfontosságú a vitaminok megfelelő mennyiségű biztosítása.
Amennyiben a páciens akut vagy krónikus betegsége miatt nem tud kiegyensúlyozottan táplálkozni vagy felszívódási zavarral küzd, a Soluvit segítségével vízben oldódó vitaminok juttathatóak a véráramba.

Vaspótló (Ferrlecit) infúziós kezelés:
A Ferrlecit intravénás vaspótlást tesz lehetővé.
Alkalmazása indokolt lehet súlyos vashiányos állapotokban, amennyiben a vaspótlás szájon keresztül nem megoldható, illetve olyan betegségekben, melyekben a tablettás vas felszívódása nem megfelelő.

Fájdalom és gyulladáscsökkentő (Neodolpasse) infúziós kezelés:
A Neodolpasse egy azonnal felhasználható infúziós oldat, mely akut fájdalom és gyulladás kezelésére ajánlott izületi illetve gerinc eredetű reumatológiai betegségekben, valamint idegsebészeti beavatkozást követő fájdalmak enyhítésére.
Hatóanyagként fájdalomcsillapító, gyulladásgátló és lázcsillapító diklofenákot és izomlazító orfenadrint tartalmaz.